5 Eylül 2010 Pazar

1 Ay

Son yazı yazdığımdan bu yana 1 ay geçmiş ve yine burayı boşlamışız, lakin bu kez en fantastik en süper bahanemi yazıcam: İŞ BULDUM:) Artık İstanbul'da bir evim var, işim var ve herşeydne önemlisi mutluyum(nazar değmesin).

1 ay önceki yazarkenki ruh halimi hatırlıyorum da cidden çok kötüydüm. Ve yine o gün aldığım bir teklif ile şu andaki halime dönüştüm. Hayat işte garip bir anda değişiveriyor herşey. Uğraşıp, emek verdiğiniz şeylerin karşılığını almak kadar güzel bir şey yoktur heralde dünyada.

Merck&Sharp Dohme'de çalışıyorum 3 hafta kadar oldu heralde. Astoria'dayım yakınlarda olan varsa her zaman belklerim. Lojistik Data Sorumlusu olarak görev alıyorum ve gerçekten iş ortamı insanlar herkes çok iyi:)

Burak'la eve çıktık beraber. Beşiktaş'ta Vişnezade'de kalıyoruz, güzel şirin bir evimiz oldu. Misafirliğe gelecek olanlar bana boş mesaj atabilirler ki gelirken evin ihtiyacını mesajla atabileyim. Bu arada 3 buçuk gün süren ev arama hikayemiz için apayrı bir post gerekli zaman bulursam onu da yazıcam elbette.

Baran, Cansu ve Feyzan İstanbuldaki İzmirliler listesine kayıt yaptırdılar. Şimdi blogun diğer yazarını bekliyoruz büyük bir heyecanla. Sarper dostum sen gel, sana daktilo alıcam, böyle old school - marjinal bir hava içerisinde yazdırıcam sana yazıları. Bilgisayara ben geçiririm rahat ol:)

Sevgilerle

2 yorum: