20 Mayıs 2010 Perşembe

Haftanın Özeti

* Bursa'da hala gol sesi yok keşke artık bir gol haberi gelse diyeceğim ama "Sesimi duyan var mı?".

* Lost'un son bölümüne hazırım ve ne olursa olsun her fırsatta diziye giydirsem de özleyeceğim seni Lost. Malum okul da bitiyor ama okul için de aynı şeyleri söylüyorum:)Bu arada yapımcılara teşekkür ederim finallerden bir hafta öncesine dizinin final bölümünü yayınlayacakları için.

* İstanbul'a gidip geldim çok eğlendim, çok mutlu oldum. Her şey çok güzeldi sevgilime de saygılarımı sunuyorum, teşekkür ediyorum:)

* Hastalıklarla başım dertte. Dudağımda iki tane uçuk, 4-5 seneden beri başıma gelmeyip dün akşam maçta cereyan eden gözlerimi deli gibi şişirip beni çaresiz bırakan alerjimden kurtulmak istiyorum. Umarım daha kötü rahatsızlıklar başıma gelmez çünkü bu sene sürekli hasta oldum daha da çekmem umarım.

* Dostum Sarper'in sonunda İzmir'e dönmesine çok ama çok sevindim. Bu gece de onunla beraber keyifli bir gece geçirdim, çok özlemişim.

* Geleceğim açısından istediğim bir kaç şey var şu anda ikisi de belirsiz ama umarım tek dileğim tanrıdan, ikisinin de istediğim şekilde olması ki umuyorum ki olucak.

* Son olarak blog yazmaktan sıkılmıyorum, ancak vakit bulabildiğimde yazıyorum ve hani blog açıp da "öeh be kim uğraşıcak şimdi bununla" diyen biri olamadım henüz olacağımı da hiç sanmıyorum. Buradayız yani rahat olun:)

* Son olarak her fırsatta haklı çıkmak kötü birşey. Biliyordum da tasdiklemem daha da hoş oldu, daha rahat uyumama sebep oluyor cidden. Hepinize iyi geceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder