7 Nisan 2010 Çarşamba

18 Nisan 2010'da Ne Yapıyoruz?




Evet bu sorunun cevabının istediğim gibi olması için, bugün telefonu elimden düşürmedim ve yaptığım çalışmaların karşılığını aldım. Sağolasın iyi bir arkadaşım bana bileti aldı da rahatladım. Evet efendim, haftaya perşembe günü İstanbul'a gidiyorum, 3 gün dışarılarda sürtüp pazar günü de maça gidiyorum,pazartesi dönüyorum.

Daha önce Şükrü Saraçoğlunda gittiğim maçlarda Galatasaray'ı 2-1, Sevilla'yı 3-2, Chelsea'yi de 2-1'lik skorlarla yenmiştik. Bunun dışında İzmir'de izlediğim iki Beşiktaş maçını da kaybettik, gerçi bir tanesinde hakem başroldeydi ama sonuçta başımız önde staddan ayrılmıştık. Bakalım, umarım güzel bir maç olur ve kazanırız. Telekom tribününde yerlerimizi alıcaz. Gelmek isteyenleri bekleriz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder