7 Nisan 2010 Çarşamba

Reklamlar



Şu sıralar televizyon izlediğimde en çok buna gülüyorum. Ufak kızın, annesinin mesleklerini sayarken karşıdaki veletin triplere girmesi beni yerle bir ediyor. Böyle reklamlar istiyoruz televizyonda.

Bu arada Vakıfbank'ın yaptığı şu kredi kartı reklamını yapanlara iki çift lafım var: 300 liralık benzin alırsak 25 lira veya 500 liralık benzin alırsak 50 lira hediye ediyormuş. Oğlum manyakmısınız siz? Kredi kartı ile aldığımızda sanki parayı bir başkası ödüyor. Bu reklamı izleyip de "ya Vakıfbank kredi kartı çok iyiymiş mutlaka almalıyım" diyen bir insan var mı acaba merak ediyorum. Ayrıca o hediye nedir güzel kardeşim? Devede kulak diye tabir ettiğimiz şey bu olmuyor mu? Seda Sayan'lı Pepsi reklamından sonra bu da sinirimi bozdu. Çok içlendim, daraldım kendime geleyim ben en iyisi:) Reklamı izlemedim çok merak ediyorum, izlemezsem çatlarım diyenler için buyrun efenim:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder