27 Nisan 2010 Salı

Yaşamak Pahalı, Ölmek Çok Ucuz


Bir haftasonu daha geride kaldı ve ben İstanbul'dayken buralarda çok kötü olaylar yaşanmış. Haftasonundan 2 ayrı gece ve geride kalan 2 cansız beden. Olayların ilki eski evimdeki odamın hemen altında, diğeri ise sürekli kullandığım bir yol üzerinde. Cinayet mahallerinin arasında 100 metre ya vardır ya yoktur herhalde. Bir tane o.ç. yüzünden binlerce insanın geceyi tedirgin geçirmesi, sokağa çıkamaması... Ayrıca şunu belirtmeliyim ki Cetaş Sitesi'nin yan sokağında gerçekleşen olay mahalinde normalde sokak ışığı vardı bir zamanlar, ama niye artık o sokak kapkaranlık, niye ıssız bilemiyorum.

Bu akşam Balçova'da Agora çevresinde 3. bir cinayetin işlendiği gibi söylentiler vardı, hatta bir süre önce helikopterler dolanıyordu Balçova semalarında ama internette bununla ilgili haber yok(Sadece söylentiden ibaretmiş). Umarım bunları yapan insan müsveddesi bulunur da insanlar rahat eder.

Şimdi bundan sonra ne olacak ne bitecek bilemiyorum. Katilin semt değiştirdiği söyleniyor ve daha ortalıkta dolaşan bir dolu söylenti var. Güzeldi be buralar, şimdi ufak bir sineğin mide bulandırması olayı bu. Bir süre mümkünse gece vakti kimse evinden dışarı çıkmasın. Pek güzel bir dünyada yaşamıyoruz bunun göstergesidir bu olay.

Bu arada İzmir Ekonomi Üniversitesi'nin Bahar Şenlikleri'ni iptal etmesi gerektiğini savunanlar var ama bana pek yapacaklarmış gibi gelmiyor. "İnadına yapıyoruz, güçlüyüz" mesajı altında ben şenliklerin olacağını düşünüyorum, ha olsa da olmasa da bir şey değişmeyecek bana kalırsa. Şenlik olursa insanlar Balçova'da, olmazsa Alsancak'ta içerler. Bana artık verilen tepkiler çok inandırıcı gelmiyor. Popülist kültür dahilinde, milletin gaza gelip verdiği tepkiler bunlar bana kalırsa. Bu yazdıklarımın da yanlış anlaşılmasını istemem ama Türk milleti sonuçta böyle yani, biliyoruz.

Sonuç olarak 2 yuva yıkıldı ölüm haberleri ile. Kendilerine Allah'tan rahmet, yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyorum. Umarım katil bir an önce bulunur da bu olay sona erer. Ayşe Selen Ayla ve Esra Yaşar: Mekanınız cennet olsun.

ps:Bu arada cinayetten hemen sonra olay yerinde Ayşe Selen Ayla'yı olduğu gibi gösteren haber sitelerine sesleniyorum: allah belanızı versin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder