12 Nisan 2010 Pazartesi

Biricik Dostum ve Kardeşim



Bu fotoğrafta yanımdaki arkadaş(tokyo terlik-çorap ikilisine sahip olan) kişi olan Sarper'e adadım bu postu. 34 gün sonra burda olucak kendisi. Çok ihtiyacım olduğu zamanlar oldu, çok da özledim dostum seni. Gelemedik hala oralara, bu nedenle biraz kızgınsın biliyorum. Gel sen hele bunun acısını çıkarıcaz bol bol ondan şüphem yok. Gel de Sam ile Dean gibi yolculuklara devam edelim yine, fondü yedirtmeyelim insanlara, Çeşme'de karnımız ağrıyana kadar atom yiyelim ve "oo başkan" ile başlayıp giden godfather konuşmalarımızı yapalım. Söz gel sen Pes oynamayı öğreteceğim, Guitar Hero oynayamayışınla dalga geçmeyeceğim. Bu arada en çok sarhoş halimizle arabada Çeşme'den Alaçatı'ya giderken ipod'dan şarkı seçip beraber bağırmayı özledim(Prodigy, Rammstein, Linkin park,Lady Gaga ve Bob Marley). Çok fazla anı var ya gel Hacı'ya götürcem tıka basa ye ben ödücem:)

Bugün konuştum Sarper ile. Rahatı yerindeymiş, Nisan ayı boyunca izinlerini kaldırmışlar, ama az kaldı işte. Zaten son hafta çift izin veriyorlarmış, 17'sinde de buraya geliyor. Herkese çok selam söyledi bu arada onu belirteyim.

Vefasız falan değilim aslında, öyle görünmüş gibi olabilir, çok defa gitmek istedim yanına ama her seferinde birşeyler oldu. Umarım beni anlıyorsundur dostum, 34 İstanbul şimdi. Hadi az kaldı...

Bu arada kendisi gelince bu bloga katılacak, telefonda onu da konuştuk:) Herşey güzel olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder