9 Nisan 2010 Cuma

Kısa Kısa



* Bir haftasonuna daha geldik gibi ve okul bildiğin bitiyor. 2 ay kaldı artık, kafama takmamaya çalışıyorum, sanırsam başarıyorum da:)

* Geçen hafta hem hastaydım, hem de canım çok sıkkındı. Bir anlık uyanma, aydınlanma yaşadım ve kendime geldim. Bu konuda desteğini esirgemeyen ablama ve dostlarıma teşekkür ediyorum, sağolun iyi ki varsınız. Özellikle ablam her zaman zor anlarımda yanımda oldu, üzüldüğümde ilk aradığım, ilk konuştuğum insan oldu hep hayatımda. Aradaki kilometerelere aldırmadan, desteğini esirgemedi(İstanbul-Viyana-Amerika). İyi ki hayatımdasın...

* Haftasonu planını şimdiden yaptım. Yarın akşam Alsancak'tayım Yiğit ile. Umarım çok iğrenç espriler yapmaz, efendi olur da, gece işkenceye dönüşmez. Luna'ya gidicez, gelmek isteyenleri bekleriz. Cumartesi İlkaylara mangala gidiyoruz, hava da güzel olursa tadından yenmez artık. Akşama da El Classico için bir organizasyon arayışlarında olucam. Rengimiz bellidir, los galacticos alıcak maçı.

* Bugün sevgili İnanç blogum için bir haber gönderdi, sağolsun. Okumak isteyenler buradan ulaşabilirler. Olay gerçekten şaka gibi. Bu haberi okuyanlardan ricam, yatağınızın yanında kağıt kalem bulundurmaya kalkmayın.Yeni uyanan herkesin, rüyasını bir kenara yazması felaket olur herhalde. Bu olayı ciddiye alıp daha sonra, boşanma oranlarında bir yükseliş yaşanmasından korkuyorum açıkçası. Napıyormuşuz? Haberdeki amcayı örnek almıyormuşuz:) Ama yaratıcı bir kişilikmiş takdir ettim o yönden kendisini.

* Mladen Petric'in bugün Standart Liege maçında attığı gol, son zamanlarda izlediklerimin en iyisi herhalde. Seyretmeyenler buradan izleyebilirler. Gerçekten şahane.

* Blogumu takip eden, okuyan herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Herhangi bir eleştiriniz, öneriniz olursa çekinmeyip söylerseniz çok mutlu olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder