6 Nisan 2010 Salı

başlarken


Öncelikle uzun zamandır, bir yılı aşkın bir süredir bir blog fikri dönüp dolaşıyordu kafamda. Hatta biricik dostum Sarper ile birçok kez bu konuyu konuştuk, içeriğini bile belirlemiştik. Bugün anca başlıyorum, bakalım bir süre sonra Sarper de askerden dönünce onu da alırız buraya belki.

Yazmayı, paylaşmayı seven biriyim aslında. Çok konuştuğumdandır belki de bilemiyorum:) Burada, ilgilendiğim, yaşadığım, komik bulduğum, ne bileyim aklıma esen her konuda yazmaya çalışıcam(düzgün bir türkçe kullanmak istiyorum lakin "çalışacağım" dersem sanki politikacıyım da seçim vaadinde bulunuyormuşum gibi oluyor:)). Sonuç olarak buradayım, zaman buldukça postlarım artık.

Herkese sevgiler...

Ps: Başlığa baktığımda, kitap yazıyorum da önsöz ekliyorum gibi oldu farkındayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder