22 Nisan 2010 Perşembe

İstanbul Günlükleri



* İstanbul bıraktığım gibi, en son 2008'de gitmiştim. Sanırsam tek değişen Metrobüs olayı olmuş ki o da bence süper olmuş. Ben gayet beğendim, aferin Topbaş:) İlk bindiğimde etmediğim lafı bırakmadım tabi, ben daha farklı birşet falan sanıyordum ama yok yahu, gayet otobüs gibi sadece kendine ayrı yol yapmışlar:)

* Çok özlemiştim İş Bankası'nın yanındaki Starbukcs'ta kahve içip bir yandan da Wafflestop'tan aldığım waffle'ı yemeyi. Wafflestop'un yeri çok ayrıdır bende. İlk kez orada waffle yedim hayatımda ve cidden mükemmel yapıyorlar. Ab'bas'a da gittim ama bence Wafflestop daha güzel. Ha Ab'bas'ın şu güzelliği var, gidiyorsun Bebek'tekine, alıyorsun kahveni deniz kenarında oturuyorsun.

* Çok sevdiğim yerlerden bahsetmem gerekiyor illa ki. Öncelikle Suada'ya hiç gitmemiştim ama ortam, insanlar(!) falan harika. Fiyatlar biraz tuzlu olabilir ama güzelmiş, gayet sevdim:)

* Canım Ciğerim'e gitmeyen varsa, kendilerinden ricam mutlaka gitsinler. Ablam sayesinde öğrendim orayı ve telefonla tarif aldıktan sonra gittik. Eğer boğazınıza düşkünseniz, oraya gidip yemek yemeden dönmeyin. Ciğer şiş ve et şiş yapıyorlar sadece. Mezeler, lavaşlar, otlar, etler inanılmaz. Porsiyonları gayet büyük, servis fena değil, fiyatlar hafif tuzlu. Künefesini de tadın derim ben, o da müthiş. Cidden giderseniz pişman olmazsınız, hayatımdaki en iyi yemeklerden biriydi.

* Boğaziçi Üniversitesi'nin güney kampüsündeki Manzara çok fena bir yer. Eğer o taraflarda otursaydım herhalde alkolik olur çıkardım. Rumeli Hisarı'nın arkasında, boğaza bakan bir yer. Her tarafta bira şişeleri görmek şaşırtmıyor elbette insanı. Haklısınız kardeşim siz de için orada bol bol:)

* Küçük Beyoğlu da beğendiğim yerler arasında. İzmir'e göre fiyatlar hafif pahalı ama çalan müzikler, ortam falan gayet hoş.

Tavisyelerimi dikkate alın dostlar:)
ps: Fotoğraf Manzara'dan çekildi(biraz komik böyle yazmak:) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder