10 Nisan 2010 Cumartesi

Sevdim Bunu



Hepimizin anları vardır, aklımızdan birşeyler geçer,yazarız karalarız, neticede güzel birşeymiş blog tutmak. Şu anda bu satırları yazarken niye daha öncesinden bu olaya başlamadım diyorum kendi kendime. Belki kafam güzeldir bilemiyorum ama insanı rahatlatıyor yazmak.

Garip bir geceydi bu akşam. Dans ettim, güzel müzik dinledim, yıllardır görmediğim arkadaşımı gördüm, güzel muhabbet ettim ve en önemlisi gayet de eğlendim. Umarım nazar değmez ama bildiğin mutluyum. Anlamsız, herhangi bir sebebi yok hani ama ne bileyim güzel işte hayat. Belki yine Pollyanna anlarımdan biri diyebiliriz. Şarkıyı dinlemeyip de klibini de izlemeyenler varsa dört buçuk dakikalarını ayırıp bakıversinler şuna. Sebepsiz mutlu olma nedenidir benim için, candır, hayattır bu klip ve şarkı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder